NØRKLERIER

Her er de så halssmykkerne, som lille mig selv har lavet, og som jeg flygtigt har fortalt om et par gange. Skabelonen var det halssmykke, som jeg havde købt i en butik før jul (se det her), og som jeg lige fik luret af. Jeg har valgt at lave dem meget fastere i strukturen end den købte, hvad jeg synes ser vildt sejt ud. Og så gik der pludselig lidt freestyle i det, da jeg også begyndte at lave nogle tofarvede nogen. De fire halssmykker på billederne, som der er gået timevis med at lave, da der til én halskæde skal bruges cirka 30 meter bånd og meget nørkleri, er nu vej til Danmark med posten, for meget hurtigt at finde fine halse at pynte. Og nu er der gået sport i den både med nye farver og produktionsmæssigt, for flere bestillinger er kommet i hus fra venner og bekendte, og jeg skal vel også have lavet et par stykker til mig selv i nogle skønne sommerfarver. Selvfølgelig synes jeg selv, at de er noget så fine, men jeg ville da mægtig gerne høre, hvad I synes om dem.
DIY-HalssmykkerDIY-Halssmykker#2DIY-Halssmykker#3ENGLISH RECAP:”DIY NECKLACES”. Last year I bought a very pretty necklace made out of ribbon, that I showed you right here. I figured out how to make it myself, and have since gone crazy in pretty bright colours. The four necklaces are on their way to friends and family in Denmark, and I hope they’ll like them. Would you?

6 thoughts on “NØRKLERIER

  1. Jeg synes også, at de er noget så fine🙂 Den pink og orange er jeg særlig vild med, og det er normalt ikke farver, der finder vej til mig, men hold da op et stort arbejde.

    • Ej, tak Jane! Det skægge er, at bortset fra den blå er min garderobe også fuldstændig blottet for de tre andre farver. Men jeg tænkte, at de lige netop derfor ville være cool kontraster til sort, hvid, lyseblå og selvfølgelig også til sømandsstriber!🙂

  2. De er rigtig flotte, Mette. Du er en gæv pige, men jeg kender fra mig selv, at det er total afstressende at fordybe sig i noget. Farvekombinationerne er perfekte og friske til sommermånederne.

    • Tak, Marianne – du er for sød! Jeg sidder lige og arbejder lidt i tankerne på “efterårskollektionen” og tror at grøn og en mørk blommefarvet nuance også kunne være fint sammen🙂

  3. Ej, da jeg skrev tænkte jeg på, hvad efterårsfarverne mon kunne være. Jeg tænker også grå og varm gul – åh, så mange farver….🙂

    XXX

    • Ja, noget gult ville være super fint! Jeg skal lige se, om der ikke også findes kobber, guld og den slags metalfarver, for det kunne da også være festligt!🙂

Skriv en kommentar

