DET MED UDSALG

Det parisiske udsalg startede i sidste uge, og jeg har intet købt, fordi jeg ikke er den store udsalgsfreak, og så har jeg i de sidste par dage, udover at være på arbejde, faktisk ikke spankuleret så meget rundt i Paris’ gader. Årsagen er, at jeg i lørdags fik fjernet skønhedspletter i ansigtet og i flere dage derefter gik rundt med en masse hvidt plaster i hovedet og lignede én, der var røget igennem en forrude. Egentlig er jeg ikke forfængelig med sådan noget, men da jeg på førstedagen blev spurgt utallige gange, hvad der var sket, og jeg konstant skulle forklare, at jeg ikke var blevet bidt i hovedet af en bindegal fodboldspiller ved navn Suarez, og at forruden havde det fint, blev gadespankuleren byttet ud med indendørssysler som læsning og halssmykkefabrikation. Nu er plastrene væk, stingene er næsten forduftet, og alt ser ret fint ud igen, men lysten til udsalg er stadig minimal, så det eneste, jeg har købt på udsalg, er de to søde dåser til te og kaffe, som jeg snublede over i Monoprix, da jeg handlede dagligdagsvarer. Og to søde dåser til en samlet pris på 9,9€, som vil blive taget i brug hver eneste dag, vil jeg da være ti gange gladere for end en turkisfarvet og storblomstret udsalgskjole med neonfarvede lynlåse og indbygget regnfrakke ikk’? Har vi ikke alle et mystisk udsalgskøb hængende bagest i skabet? Men for jer der er i Paris lige nu, synes jeg da så klart, at I skal give udsalget hele armen, for at komme hjem fra udlandet med gode sager købt for en slik, det er da mere end ok. Men tag jer i agt for den omtalte kjole og andet i den dur!
Udsalget varer lige til den 29. juli!!!!!
Thé-Café-Dåser-MonoprixENGLISH RECAP: “SALES IN PARIS”. The sales in Paris started last week, and I haven’t been sales-shopping at all. The only things I’ve bought are these two tea and coffee tins, that I stumbled upon in Monoprix while buying groceries. 9,9 € for the two of them is a good little bargain, and they’re probably gonna make me a whole lot happier on a daily basis than a sales mis-buy ending up in the back of the closet. Don’t we all have a weird sales buy hidden somewhere in our wardrobe? Anyway, sales is on till the 29. of July, so there’s still time for succeeding or not in sales shopping…..

2 thoughts on “DET MED UDSALG

  1. De er flotte – var i Magasin i dag og købte to stegepander på udsalg- STEGEPANDER!!!! Godt nok Eva Trio og alt det dér, men ligesom dig gider jeg egentlig heller ikke. Så hellere glæde sig til efterårsvarerne og det man sparer nu kan man jo (evt.!!) bruge senere🙂 Solskin i dag, så jeg er på vej til stranden. Ha’ en rigtig god weekend, søde Mette i Paris.

    XX

    • Ha, ha, stegepander – det kunne jeg også have fundet på at købe! Du faldt vel ikke også over en heftig vasketøjskurv?Håber at du havde en super duper stranddag. Bare det var mig, for det er ækelt lummert i Paris i dag, og en lille dukkert ville ikke have været dårligt!
      Ha’ også en rigtig god weekend Marianne-Mus!

Skriv en kommentar

