SMÅT OG GODT

Rucola-karse-HEMARucolakarsens små grønne hoveder er dukket op i den søde lille spirebakke fra discounttemplet HEMA. Jeg tror, at de skal på en æggemad som erstatning for almindelig karse, der er uopdrivelig i Frankrig, eller også som grønt drys på salat. Den lyseblå tallerken i baggrunden er i øvrigt også fra HEMA.
I just want a Picasso in my casaJeg er en meget beskeden person med ganske enkle ønsker, og det vidner min nye hygge-sweatshirt fra butikken PHENOMEN helt klart om. (Butikken ligger i rue Jean-Jacques Rousseau nr. 62)
Muji-træfad-LakridsDet Kalaha-lignende træfad fra Muji er blevet fyldt op med saltlakrids, som søde blogfølger Nina har haft med fra Danmark. Til gengæld fik Nina franske youghurtglas med hjem i kufferten. Se det var en god og hyggelig bytte-bytte købmand aftale, vi gennemførte, med min ostemand som mellemmand. Så nu gumler jeg løs og drikker te, alt imens jeg nørkler videre på de farverige halssmykker og sender samtidig en sød tanke til Nina, som sikkert er i gang med at afprøve diverse opstillinger med youghurtglas.

ENGLISH RECAP:”LITTLE THINGS”. 1) Rucola cress growing in my little sprouting box from HEMA. The pale blue plate in the background is also from HEMA. 2) I’m a simple girl with modest requests, which my new sweatshirt clearly shows. I bought it at Phenomen in rue Jean Jacques Rousseau. 3) My wood plate from Muji is filled up with delicious salty licorice brought to me from Denmark by Nina, a dear blog reader.

2 thoughts on “SMÅT OG GODT

  1. Det fad er jo perfekt til lakrids-trioen – er glad for at du nyder dem🙂
    Jeg er vild med mine yndige små glas😉

    • Det var skønt at få lakrids-kvotaen i balance igen🙂 Super at du er glad for glasene Nina. Jeg er sikker på, at du vil få brugt dem til en bunke ting – fødselsdagsbord i august!!!🙂

Skriv en kommentar

