PRIKKER M/K

Jeg bliver i godt humør af at kigge på prikker. Jeg har ingen forklaring hvorfor, men kan gang på gang konstatere, at prikker giver smil på læben og opmærksomhed i al almindelighed. Prikker er bare hyggelige, og det kan Rasmus Klumps bukser kun bekræfte. Underligt nok ejer jeg ikke synderligt mange prikkede ting, faktisk kun en storprikket taske fra Marimekko, som snart er slidt ned til den mindste prik og en småprikket skjorte fra Uniqlo, som har slået alle rekorder i vask og strygning på repeat. Men nu skal der andre og flere prikker på suppen, og min nye t-shirt bliver starten på det, selvom prikker på ingen måde nogensinde vil kunne slå striberne af førstepladsen i min garderobe. T-shirten er blot endnu et fund fra Uniqlo til en fuldstændig lalleglad pris af 14,90€. Faktisk er det en herre t-shirt, da det egentlig er i herreafdelingen hos Uniqlo, at jeg gør mine bedste fund: Tænk de gode ribbede strømper, cashmerebluser, cool herreskjorter o.s.v. Det eneste jeg snupper i dameafdelingen er jeans, men dem køber jeg til gengæld også to-tre par af om året. Mit nye prikkede fund skal ha’ opsmøg på ærmerne og akkompagneres af et par af mine utallige læderarmbånd fra skodesigneren Karine Arabian. Jeg elsker de armbånd og har igennem årene givet mange væk i gaver, da der hvert år kommer nye flotte farver. De er tilmed lette og behagelige at have på, og så siger de ikke klink, klank eller klonk, hver gang de rammer en bordplade. Adresser på Karine Arabian butikker findes her og på Uniqlo lige her.
Uniqlo-T-shirtKarine Arabian-Armbånd-Uniqlo-T-shirtENGLISH RECAP: “UNISEX DOTS”. I just bought this really cool t-shirt in the men’s department at Uniqlo. Actually all my best buys, apart from the numerous pairs of women’s jeans, are from the men’s department, such as great cashmere sweaters, comfy socks and cool mens shirts. The dotted bargain (14,90€!) is the beginning of my attempt to get more dots into my wardrobe, since dots really put me in a good mood and can brighten up an entire outfit just like that. I’m gonna wear my new dots with rolled up sleeves and add a couple of my favourite leather bracelets from shoe designer Karine Arabian. Adresses for Uniqlo shops right here and for Karine Arabian right here.

Skriv en kommentar

