JUHUUUU FOR FERIE!

Hver sommer bliver en god bid af Seinens højre bred omdannet til “Paris Plage” et stort slags strandareal med sandede områder, liggestole, hængekøjer, bogcafè, isstande og andet, så alle byboerne og turisterne kan få lidt ferie- og strandfornemmelse lige midt i byen. Det var her, jeg tog billedet af damen i liggestolen med sin hund på skødet, som ser ud til at få læst en historie højt. Jeg har ikke selv nogen sød lille vovse som denne, som jeg kan læse højt for, men en ægte strand, en god bog, en liggestol og godt selskab med min familie er lige inden for rækkevidde, da jeg gentager sidste års succes og futter til Skagen i en uges tid. Derfor bliver der lige lidt stille her på bloggen, da jeg ikke har computer med, og iPhonen får lov til at holde helt fri i et wifiløst og klitfuldt miljø. Det bliver skønt at være helt offline i en uges tid, kun med kameraet i hånden og i direkte selskab med familie og Skagens fiskefrikadeller og omgivet af vind, vand, natur og forhåbentligt også en god portion af den gule i det høje. Jeg vender tilbage med nyopladede batterier, hovedet fuldt af nye ideer og nyt parisergodt at dele med jer inden længe. Ha’ det noget så hyggeligt i mellemtiden.
Paris Plage 2014ENGLISH RECAP: “HOORAY FOR HOLIDAY”. I’ll be off on vacation for a week in the Northern part of Denmark called Skagen, which is a truly fantastic place by the ocean. I’m looking forward to spend some time with my family, eat loads of fish , enjoy the gorgeous surroundings, catch a couple of freckles and read a good book just like the woman on the photo I snapped at Paris Plage on a sunny sunday. I don’t have a cute dog though, like she does, to read a book aloud to. Maybe a fish will do. See you again in a about a week!

2 thoughts on “JUHUUUU FOR FERIE!

  1. Rigtig god ferie. Nyd Skagen.
    Jeg er så småt begyndt at tælle ned til min tur til Paris i oktober. Har jo en masse der skal købes. Du kommer med en bunke af tips til os “Nordboerer” 😉

    • Tusind tak Jane! Jeg håber at kunne byde på en god håndfuld tips mere, inden du skal afsted. Jeg håber samtidig, at din kuffert er lavet af strækmateriale🙂

Skriv en kommentar

