24° OG KAGE

Min sukkerfri uge gik som smurt, så det skulle selvfølgelig fejres…….med kage! Nej, nu er det altså ikke sådan, at bare fordi jeg har været god i en uge, at jeg ligefrem flytter ind i en marcipanroulade i den næste. Men nu var det altså sådan i dag, at solen skinnede så dejligt og dermed forårsagede 24 skønne grader. Min kæreste og jeg var derfor på hyggepromenade rundt omkring i Paris’ gader og stræder i flere timer, da et cafébord på den lille plads med kirken bag Place des Victoires sang sirenernes lokkende sang og blev ved med at synge, til vi også havde bestilt kage. Derfor får I lige et billede af en Millefeuille med hindbær, og så håber jeg, at I også indtil videre har haft en rigtig god søndag med eller uden de der lokkende sirener.
Millefeuille m. hindbærENGLISH RECAP: “24° and cake”. My sugarfree week was a success, and therefore had to be celebrated……with cake! Now, it’s not because I’ve been overly good for a week, that I’m literally going to move into a cream cake the week after, but this is what happened: The weather was just fabulous today with sun and gorgeous 24°. Therefore my boyfriend and I were out walking the streets of Paris for hours. When we came by the pretty square with the church behind Place des Victoires a café table started singing the siren song to attract us and didn’t stop singing, till we ordered cake as well. That’s truly what happened, and also the reason why you get a photo of a Millefeuille with raspberries. I hope you also had a great sunday with or without sirens singing.

Skriv en kommentar

