JEG ER UTRÆTTELIG…

…når det kommer til kampen imod de dumme og unødvendige plastikposer, man automatisk får smækket i hovedet, når man køber selv den mindste ting. Jeg takker altid nej, og langer resolut posen tilbage til ekspedienten. Plastikposer forurener uhyggeligt meget, og derfor skal de mobbes. De skal mobbes alle sammen store som små. Derfor ved alle jer “gamle” bloglæsere på nuværende tidspunkt sikkert godt, hvilken vej vinden blæser med hensyn til dette indlæg, for jeg har været inde på det en million gange, men jeg synes lige, at alle jer nye bloglæsere også skal være med i kampen. Det handler selvfølgelig om Monoprix-indkøbsnettet, som jeg synes, at I skal købe op til flere eksemplarer af til jer selv og jeres omkreds, og til én euro stykket er det slet ikke noget at snakke om, og det er så meget billigere end mange andre stofnet, I overhovedet kan få nogen steder i Danmark. Og er det ikke også lidt hyggeligt, at det er købt i Paris eller andetsteds i Frankrig – en slags souvenir! Jeg skal måske også lige fortælle, at da jeg købte mine sidste nye, stod der en japansk turist ved siden af mig, og hun havde købt tredive af dem. Helt vildt! Som sædvanlig anbefaler jeg Monoprix på avenue de l’Opera, og tilføjer, at jeg ikke er sponsoreret af Monoprix, men at det da snart ville være passende, at de sendte mig nogle rabatkuponer på youghurt og letmælk. På billederne kan I se nogle af de farver, som indkøbsnettene findes i lige nu.
Indkøbsnet-Monoprix-4Indkøbsnet-Monoprix-3
ENGLISH RECAP: “I can’t be stopped…”…. in my fight against plastic bags, that you automatically get, when you buy even the tiniest little thing. I always hand them back. Plastic bags polute way too much, and should be avoided no matter what size they come in. So this is why I always tell you to get the reusable shopping bag from Monoprix. It’s only 1€, and at the same time a nice little and completely handy souvenir to bring back from Paris. When I bought my new ones, a Japanese tourist stood next to me with 30 of them in her basket. On the pics you can see some of the colours available right now.

Skriv en kommentar

