EN VISSEN SØNDAG

Selvom jeg egentlig synes, at det er dejligt at få noget ud af min søndag på den måde, at jeg får oplevet et eller andet nyt og spændende, så er det altså ikke ligefrem hver søndag, at det sker. Nogen gange går der bare søndagsdasen og lulleri i den, eller også påkræver lejligheden lige til lidt rengørende fokus. Og sådan er det vel egentlig for os alle. Jeg snakkede med en veninde i telefonen, som tullede rundt i sin lejlighed og var i gang med en vanvittigt spændende søndagssyssel: At skifte kattegrus og gøre kattebakken ren! I går stod min søndagsaktivitet på at glo på visne blomster og tørre blade. Men de var til gengæld også pæne.
Jardin des ArtsJardin des Arts-2Jardin des Arts-3ENGLISH RECAP:”Sunday occupation”. I really like when my sundays are filled up with new and exciting things, but far from all my sundays are like that. Some sundays I just end up cocooning at home with reading or doing “really” exiting things like cleaning or doing laundry. Yesterday my occupation was looking at autumn leaves – they were really pretty though!

2 thoughts on “EN VISSEN SØNDAG

  1. Så i går den – lidt tunge – franske film “Min lejlighed i Paris”, som i den grad omhandlede en lejlighed til mange mill. euros.
    Når jeg så ser fotoet af din “nabo-ejendom” – hvis det er det?, så tænker jeg, hvis du bor i noget tilsvarende: rengøring – det må man kunne betale sig fra.

    • 🙂 Monsieur Pedersen, Nej desværre bor jeg ikke i noget tilsvarende, så derfor står jeg selv for al gnubben, skrubben og polering i lejligheden. Så jeg nøjes med at tage billeder af de flotte store ejendomme i stedet, og er glad for, at jeg ikke er ansat som rengøringskone dér🙂

Skriv en kommentar

