BRUNCH •2•

Jeg har slet ikke fået fortalt jer, at det bare gik super fint med pop-up brunchen den 9. november. Det hele klappede bare, og alle smilede og spiste op rub og stub og kom med de sødeste og positive bemærkninger. Vi havde til gengæld rimeligt travlt med servering og madlavning, og jeg fik derfor ikke knipset et eneste billede. Min partner in crime Raphaële og jeg så derfor ingen anden udvej end at stable arrangementet på benene igen. Og det gør vi så søndag den 7. december, hvor I igen er mega velkomne til at komme forbi og sætte tænderne i vores madder belagt med gode sager, sippe på vores smoothies, smaske på vores fromage blanc og hasselnødde-belagte æblekompot, gumle på vores kager og drikke al vores kaffe og te. Det bliver faktisk “same procedure” som sidst. Det vil sige: Brunch menu til 22€, servering fra 12.00-15.00, uden reservation, på Lobster Bar i rue Coquillière nr. 41. Métro: Palais Royal, Louvre-Rivoli. Jeg ville allerhelst slå ud med armene og sige:”Kom forbi, jeg giver kaffe!”, men kaffe og te ad libitum hører med i menuen, så jeg siger i stedet: “Kom forbi, det vil glæde mig helt utroligt at se jer!”
Brunch AfficheENGLISH RECAP: “BRUNCH 2”. I haven’t told you, that our pop up brunch the 9th of November went soooooo well. Unfortunately we were so busy preparing food and serving our happy smiley customers, that we didn’t get a single photo of the event. But luckily we’re brunching again on the 7. of December, where we will hopefully get a few pics to share at the “Lobster Bar” 41, rue Coquillière. But most importantly we will be overly happy to see you the 7th for our 22€ brunch menu with rye bread open sandwiches, smoothies, apple sauce, cakes and all the tea and coffee you can drink. We serve from 12.00 – 15.00!

Skriv en kommentar

