ET TIP FRA AMANDINE

Jeg kan se på bloggen, at I er rigtig mange, som vist er ved at forberede det helt store rovkøb på de franske apoteker, for alle indlæg, der vedrører skønhedskøb derfra, bliver ekstra flittigt konsulteret for tiden. Jeg byder derfor lige ind med et tip fra min veninde Amandine om noget af den gode special hudpleje, man i den grad finder på apoteket. Amandine er fuldstændig pjattet med mærket A-DERMA, og det er helt forståeligt, da de har flere virkelig gode hudplejeserier at byde på, så alle kan finde lykken. Amandine har eksemhud, og hun kan ikke tåle produkter proppet med parfume og andre sarthudsfjender, der bare giver kløe og gør det hele værre. Så hvis I kan nikke genkendende til problemer som: Meget tør hud, eksem, atopisk eksem og lignende, kunne det måske være en god idé at putte Amandines favoritter fra A-derma i kurven. Amandine sværger til vaskeolien “Huile nettoyante émolliente” fra Exomega-serien, og så siger hun, at cremen “Dermalibour crème” er et magisk produkt, der får tørre pletter til at forsvinde som dug for solen. Det er da værd at tage med! Derudover er hendes yndlingshåndcreme, den I kan se på billederne. Den får altså også thumbs up fra mig, for jeg bruger den selv, og jeg synes, at den er virkelig god og nærende – ja, i det hele taget bare alletiders! Hos City-Pharma koster håndcremen 3,9€, men findes til tider i en pakke med to, der gør den endnu billigere. Jeg håber, at I kan bruge Amandines tips, for det er gode produkter til gode priser. Det er ikke en fejl, at der er to billeder af håndcremen, jeg kunne bare ikke beslutte mig, da jeg skulle sortere fra.
A-Derma-Crème mains-håndcremeA-Derma-Crème mains-håndcreme-2ENGLISH RECAP:”A TIP FROM AMANDINE”. I can tell by the articles being frequently read on the blog right now, that a lot of you are preparing a monstrous beauty shopping spree at City-Pharma or other French pharmacies. So I thought, that I would give you a tip from my friend Amandine about special skin care from the pharmacy concerning people with very dry skin and eczema. Amandine absolutely looooves the brand A-Derma for their shower oil “Huile nettoyante émolliente” from the Exomega line, and says that the cream “Dermalibour crème” will make dry patches disappear like magic. She’s also addicted to A-dermas’ hand cream, which I really like too. It nourishes and repairs – in fact it’s just brilliant! Hand cream is 3,9€ at City-Pharma. Hope the tips come in handy.

4 thoughts on “ET TIP FRA AMANDINE

  1. Hej Mette. Hold da op hvor jeg altid glæder mig til dine indlæg😃
    Jeg vil lige vende tilbage med info om hvordan det er at handle hos Easypharmacie: det gik supernemt. Nem bestilling, betaling via PayPal og en uge efter ankom varerne på min adresse. Stor tilfredshed og kan stærkt anbefales🙂. Tak for tippet.

    • Hej Gitchen,
      hvor er det bare super, at det gik fint med at bestille hos Easyparapharmacie.com. Jeg var så spændt på at høre, hvordan det gik med levering og betaling. Tusind tak for at vende tilbage med godt nyt🙂
      Mange pariserhilsner

      Mette

  2. Er lige løbet tør for det sidste håndcreme, som jeg hamstrede sidste år i Paris, og er nu ved at planlægge hvad jeg skal prøve næste gang, så det indlæg faldt på et tørt sted😉

    • Hej Nina,
      ja, A-Derma håndcremen kan du roligt købe et arsenal af. Den er virkelig, virkelig god. Det har da holdt godt det lille lager, du fik hamstret i Paris🙂

Skriv en kommentar

