EN HIMMEL UDEN FARVE

Det er helt utroligt, hvor bleg og svagt lyseblå himmelen kan tage sig ud i det skarpe forårslys. Det er ikke nemt at tage billeder i den slags blændende omstændigheder, men jeg synes lige, at I skulle se, at magnoliatræerne, som hører til mine forårsfavoritter, er begyndt at blomstre. Om et par dage vil også de store pinkfarvede skønheder i Palais Royal springe ud, for jeg var lige forbi i dag for at lure, og jeg kunne konstatere, at knopperne var store og utålmodige. Jeg glæder mig til atter at indtage min oase og genopleve en forårsdag med masser af kulør som denne. Jeg var også lige et smut forbi Seinen, hvor solskinsvejret blev nydt på rad og række og med dinglende ben, og en pige holdt forpremiere på sæsonens kommende bare ben og fødder i det fri.
Hvid magnoliaForår langs SeinenENGLISH RECAP: “THE PALE SKY”. The extremely bright spring light today made the sky completely pale with just a tiny dash of pale blue. It’s not esay to take photos in those ultra bright conditions, but I wanted to show you, that the Magnolia trees have started to blossom. In a couple of days, the pink beauties in Palais Royal will follow up, and I’m looking forward to spend a gorgeous and colourful day like this again. I stopped by the Seine as well, where people were leg dangling in a row and enjoying the sunny weather.

2 thoughts on “EN HIMMEL UDEN FARVE

Skriv en kommentar

