JEG ER STADIG VILD MED…..

Sidste år fortalte jeg om Buvette, dette hyggelige lille sted ved Pigalle, hvor man bare lige kommer forbi uden reservation og nyder god mad til brunch, frokost, aften og indimellem. Jeg kommer her stadigvæk, for det er her, de laver min yndlings Croque monsieur (billede 1), og jeg synes, at servicen er frisk og smilende. Derfor er dette bare en lille reminder om, at jeg stadig anbefaler dette lille sted med dets perfekte beliggenhed i et kvarter, der byder på rar slentren og mange skønne små butikker og også steder, hvor den søde tand og kaffetanden kan få pynt til emaljen. Jeg ved, at mange af jer er I Paris lige nu, eller vil være det i løbet af efteråret, så slå endelig vejen forbi Buvette. Jeg prøver så vidt muligt at få fem slags grønt og frugt hver dag, så jeg håber, at den mumsede fersken crumble på billede 2 kan ryge med i det regnskab. Se flere billeder og positive ord og få adresssen lige her.
Buvette-Rue Henri MonnierBuvette-Rue Henri Monnier-2ENGLISH RECAP: “I still really like…”. Last year I mentioned Buvette, this cosy little place, where you just pop in without reservation for yumminess for brunch, lunch, dinner or anytime in between. I still come here, and still recommend this place, that makes my favourite croque monsieur. I do make en effort to get my five greens and fruit a day, so hopefully the nice little peach crumble can be counted along. See more pics and positive words and get the address right here.

3 thoughts on “JEG ER STADIG VILD MED…..

  1. Hej Mette,

    Tak for en rigtigt fin blog, som har givet mig mange gode forslag til mit elskede Paris🙂 Det må være fantastisk at bo dernede!

    Jeg står og skal til Paris her den 19. september, og ville lige høre om, butikker, cafeer mv. har åbent om søndagen i Marais kvarteret?

    På forhånd tak for hjælpen! Mvh Pernille

    • Hej Pernille,
      mange tak for de fine ord.
      Marais-kvarteret er det perfekte sted at tulle rundt om søndagen, da bunkevis af lækre butikker, hyggelige caféer og meget andet holder åbent. Du vil ikke gå hverken tommavet eller tomposet derfra, og så er det virkelig et skønt sted for bare at gå rundt og indsnuse stemning i de små gader og stræder.
      Jeg ønsker dig en rigtig dejlig tur til Paris.

      Mange hilsner
      Mette

  2. Tusind tak for dit svar – nu glæder jeg mig (om muligt) endnu mere til at opleve Marais🙂 Mvh Pernille

Skriv en kommentar

