EFTERÅRSMATCH

Jeg er tilbage i Paris efter en skøn ferie i USA, som der kommer et par billeder fra i de kommende dage. I mit fravær har Paris’ træer haft travlt med at smide deres blade, og viser mere og mere de nøgne grene. I morges da jeg gik igennem Palais Royals have, beundrede jeg de smukke falmede og gyldne farver, årstiden byder på, og lagde samtidig mærke til hvor fint den flotte mosaik matchede sæsonens nuancer. Jeg kan rigtig godt lide denne tid, hvor jeg flytter ind i vamsede og varme sweatre, laver suppe og hygger indenfor med stearinlys og læsning. Jeg beder dog til, at alle jer, der har fødselsdag i november, har opført jer pænt og ordentligt, så vi kan få solskin og klart vejr og ikke det sædvanlige klamme og regnfulde novemberfis.
Palais Royal-oktober 2015Palais Royal-oktober 2015-2ENGLISH RECAP: “AUTUMN MATCH”. I’m back from the US, and I’ll share a couple of pics from that pretty soon. This morning I wandered through Palais Royals’ garden and admired the faded and golden colours of the season, and noticed that the pretty mosaique was a complete match to that. I simply love this season, where I move into big chunky sweaters, make soup, light candles and curl up on the sofa with a good book.

2 thoughts on “EFTERÅRSMATCH

  1. Ej og jeg var nede og spise pølse, ost og drikke the i din gade i efterårsferien – vi boede lige rundt om hjørnet .
    Har fået vist familien alle de steder du har vist Stine og jeg – skønt skønt –

    • Hej Janne,
      hvor hyggeligt at høre fra dig og hvor herligt, at du har haft en god efterårsferie i Paris med familien. Super at du kunne vise familien rundt og være næsten hjemmevant. Jeg vil tro, at du også fik shoppet igennem hos CityPharma🙂
      Ha’ en rigtig god søndag.
      Knus

      Mette

Skriv en kommentar

