GLÆDELIG JUL (HVID ELLER VÅD???)

Jeg befinder mig i Danmark, og jeg er så klar, som jeg overhovedet kan blive, til at holde jul. Der mangler dog bare lige en detalje, og det er SNEEN! Hvor er den henne? Og hvorfor skal vi have al den regn og forårstemperaturer? Klimaforandringsjul er noget underligt noget. Nå, men julen er nu dejlig alligevel, og jeg glæder mig helt vildt til at give julegaver til alle de kære. Jeg tror faktisk, at jeg bedre kan lide at give gaver end at få gaver til jul. Der er bare et eller andet helt vidunderligt ved at se, at folk bliver glade for noget og lyser op som julelys. Og så ordner jeg lige den hvide jul for os alle med billedet af den fine og hvide kage med iskrystalspynt fra Ladurée. Det skal dog lige nævnes, at den var hvinende sød, men den var smuk og julet og hvid, og det er jo det, det hele handler om. Jeg håber, at I alle får en rigtig hyggelig lillejuleaften og en rigtig glædelig jul. Knus, konfekt og kære juletanker fra mig til jer!

Ladurée-Jule-bûchetteENGLISH RECAP: “MERRY CHRISTMAS “(White or wet!). I’m in Denmark as ready as can be for Christmas. There’s just one thing lacking in this part of the world: SNOW!!! Where is it, and what is all this rain about. Climate change Christmas is a weird one. But Christmas is still nice though, and I’m really looking forward to giving pressies to all the dear ones. And the white snowy part is kind of handled with todays’ picture of the pretty white pastry with snow crystals from Ladurée. I must admit, that it was extremely sweet, but it was white and Christmassy and that’s all that matters. Merry, merry Christmas to you all. Have a wonderful time with the dear ones. Hugs and lots of Christmas thoughts from me to you!!!!

6 thoughts on “GLÆDELIG JUL (HVID ELLER VÅD???)

  1. Kære Mette

    En rigtig glædelig jul til dig også, og nyd julede Danmark – også uden sne og med skøre decembertemperaturer.

    Vi bliver i La Rochelle, da min mand har en cafe og ikke rigtig kan lukke. Det er nu også hyggeligt, og vi har besøg af min mor. Jeg elsker jul og har ikke noget problem med at komme i julestemning, selvom vejret ikke er særlig julet.

    Kh Nina

    • Kære Nina,

      tusind tak skal du ha’! Rigtig, rigtig glædelig jul til dig og dine kære også. Jeg tør næsten vædde på, at din mor har haft en bunke lakrids med til dig!!!!
      Mange julede hilsner her fra tropiske Danmark🙂
      Kærlig hilsen

      Mette

  2. Hej Mette
    En julehilsen her fra New York, hvor de lover 21 gr juleaftensdag. I dag har det regnet, regnet og regnet. Det er en fantastisk by, og en stor oplevelse at besøge byen, der er gået amok i julepynt.
    Kærlig hilsen og glædelig jul.
    Jane

    • Hej Jane,
      hvor er det skønt at høre, at du har det fantastisk i New York midt i al den vilde julepynt. Glædelig, glædelig jul til dig også. Mon du skal have cheesecake i stedet for risalamande????

      Mange juleknus
      Mette

  3. Tusind tak.
    Her består julemiddagen af burritos efterfulgt af Dunkin dougnuts🍩 Jeg lavede dog julemiddag, inklusiv risalamande, inden vi rejste fra Danmark.
    Kærlig hilsen
    Jane

Skriv en kommentar

