FRAGMENTER AF HYGGE

Paris uden hyggelige caféer er bare ikke Paris. Min mor er kommet på fransk visit, og at hygge sammen på café er jo derfor ganske indlysende. Dagens billeder er fra, da vi snuppede frokost hos yndede Fragments i Maraiskvarteret. Det er et cool og sødt lille sted, som eksellerer i kaffebrygning – det perfekte sted for kaffeelskere!!! – men som også byder på fristende godbidder til morgen, frokost og eftermiddag. Vi snuppede husets hjemmelavede og deliciøse ginger ale, lækre quiches med broccoli og hasselnødder og rundede af med bananabread, gulerodskage og kaffe. Servicen er altid afslappet og behagelig, og Fragments er et af mine foretrukne åndehuller på disse kanter, og jeg anbefaler det med begge hænder på hjertet. Og som sædvanlig bliver jeg nemt besnæret af den mindste blomstrende forårsgren, som i dette tilfælde stod og pyntede på en lille taburet ved vinduet. Åååååååååh de søde forårsgrene – jeg kan slet ikke få nok af dem.
Fragments-café-ParisFragments-café-Paris-2Fragments-café-Paris-3Fragments-café-Paris-4FRAGMENTS
76, rue des Tournelles
3. arrondissement
Métro: Chemin vert, Saint-Sébastien – Froissart, Bastille
Åbningstider/Opening hours: Man (Mon) – Fre (Fri) 8.00 – 18.00. Lør & søn (Sat & sun) 10.00 – 18.00.

ENGLISH RECAP: “FRAGMENTS”. The perfect little spot for coffee lovers, but also a favourite of mine, despite the fact, that I don’t drink coffee. A really cosy place anytime of day for hot drinks or munchies. Really cool and kind staff as well.

Skriv en kommentar

