EN AFTEN I NORMANDIET

Jeg er ikke færdig med at vise jer billeder fra Normandiet, for stedet, hvor vi overnattede, var bare den mest charmerende bed & breakfast, jeg nogensinde har oplevet. Inden jeg viser jer indretningen af, hvad der tidligere var et gammelt kloster, og som nu tog imod gæster med bunkevis af charme og hygge, så får I lige lidt af den aftenstemning, vi indhyllede os i, inden havluften, solen og dagens oplevelser gjorde øjenlågene blytunge. Klostret lå oppe på en lille bakke, hvor et par dækstole indbød til landskabskiggeri, og da solen gik ned bag træerne i den ene ende af den store have, kiggede den hvide måne op bag et træ i den anden ende. De kunne næsten have sagt hej til hinanden. Der var så idylisk og stille, hvilket jeg håber, at I får en lille fornemmelse af ved at kigge på billederne. Er der noget som sommeraftener? For at det ikke skal være løgn, tager jeg tilbage til Normandiet i morgen, men denne gang bliver det til fem overnatninger i Trouville. Så snart jeg kommer tilbage, skal I få billeder og adresse til det skønne kloster, for jeg er ganske sikker på, at I vil være lige så pjattede med stedet, som min kæreste og jeg var. Ha’ det noget så hyggeligt i mellemtiden.

Monastère de Brucourt-3Monastère de BrucourtMonastère de Brucourt-2ENGLISH RECAP: “A NIGHT IN NORMANDY”. When I was in Normandy I stayed in the most charming bed & breakfast I’ve ever seen. It used to be a monastery. I’m going to show you photos of the interieur next time. Just wait, I know that you’ll like it. But today here’s a bit of the sunset and the blissful evening atmosphere from the park surrounding the place. Oooooooh, summer evenings. Is there anything better?

2 thoughts on “EN AFTEN I NORMANDIET

    • Det kan jeg kun unde dig Jane, for der var ualmindelig dejligt. Men vent til du ser, hvordan B&B’en så ud indefra, så vil du få rejselyst og weekendtrang med det vuns.

      K.H.

      Mette

Skriv en kommentar

