DETTE ER IKKE ET JULEINDLÆG (og alligevel…..)

Her er den så min fine mistelten, som jeg hamstrede i Givernys natur i sidste uge. Det er egentlig kun en brøkdel af den ladning, som I så i forrige indlæg. Jeg synes, at det ser umådeligt fint ud at sætte de små grene i en vase. Det er slet ikke julet på den måde, og jeg synes faktisk, at de godt kunne ligne lidt olivengrene. Og selvom jeg godt ved, at I nok er mange derude (inkluderet mig), der ikke er parate til at få jul inden for dørene endnu, så vil jeg alligevel vise jer den virkelig søde chokolade julekalender, som jeg købte forleden dag i chokoladebutikken A la Mère de Famille. De plejer at blive revet væk, så derfor slog jeg tidligt til år. Og som I kan se, er det da bare det sødeste kalenderhus med låger på både for og bagside og også i gavlene. Alle de fine og sjove illustrationer er det rene guf for enhver barnlig sjæl, og indholdet kan også snildt tiltrække alle de voksne og følsomme. Og mon ikke I også passer ind i den ene eller den anden kategori?

julekalender-a-la-mere-de-famille-2julekalender-a-la-mere-de-familleENGLISH RECAP: “IT’S NOT ABOUT CHRISTMAS (and still……)”. Here it is the mistletoe I brought back from Giverny last week. When stucked into a vase it doesn’t have that Christmas vibe to it, that a lot of you (including me!) are not ready for just yet. I actually think that the little branches look a bit like someting from an olive tree. And despite the fact, that I’m avoiding all things christmassy right now, I have to show you the chocolate advent calendar, that I bought the other day at A la Mère de Famille. They usually run out of them real quick, so I got mine in time this year. And hello is the little house just adorable! The cute and funny illustrations plus the good chocolate inside will for sure please children and also adults.

3 thoughts on “DETTE ER IKKE ET JULEINDLÆG (og alligevel…..)

  1. Hvor ser den fin ud. Nu er det 1.5 mdr siden jeg var i Paris sidst. Og så er jeg med i en gruppe på Facebook der hedder Paris venner. Og den anden dag var der en slem person der lagde et billede op af snevejr i Paris…. og så gik der vist ikke 30 min og så var turen i start dec bestilt…. hov og ups. Nu har det dæleme at sne ligesom sidste december i Paris. Så mere juleparis tak. I love it

    • Heidi altså, nu må din mor og dig snart få lavet en ordning med SAS om, at de altid lige holder to pladser ledige til jer på pariserafgangene, så I bare kan troppe op, når det passer jer🙂
      Jeg gør snemaskinen klar, til I kommer!
      Og så må jeg vist finde på et par nye spøjse ting til jer. Jeg har måske allerede noget med dyr til dig. Jeg skal bare lige sondere terrænet først.
      Og så må jeg vist også vise noget mere julehalløj.

      Knus og god aften

      Mette

Skriv en kommentar

