FERIEN ER SLUT (men kan vi ikke få lov til at beholde sommeren lidt endnu?)

Så er sommerferien også ovre for mig. Hvis I følger mig på instagram (@mettesparis), så ved I, at min ferie spredte sig fra en tur til Sydfrankrig, et smut til Danmark og blev rundet af med en tur til Normandiet. Det var alt sammen bare super skønt, og det er vel også det sommerferie handler om. Heldigvis er temperaturerne stadig helt i orden i Paris, på trods af, at det er en del overskyet. Jeg håber ganske enkelt, at vi bliver forkælet med en smuk og lun september måned, for det er noget af det bedste jeg ved. Det er den rene bonus, når sommerferien er slut. Og på trods af, at jeg elsker efteråret, så gør jeg alt hvad jeg kan lige nu for at forlænge sommeren, for jeg gider ærligt talt ikke hoppe i fløjlsbukser og spise simreretter endnu. Den tid, den glæde! Og som I kan se på billedet, bliver der gumlet på alle de fantastiske sommerfrugter, der lige med det samme får alle smagsminderne fra sommerferien frem: Hvide ferskner, blodnektariner og de vanedannende små lækre figner.

ENGLISH RECAP: “HOLIDAY IS OVER (but can we please keep summer a little longer?)”.
Summer holiday is over for me too, but I’m doing everything I can to prolong summer a little like for example munching away on all the delicious summer fruits that are still hugely available. Luckily the temperatures are still quite ok in Paris, and I really hope that we’re gonna get a month of September like I love it: Warm and sunny.

Skriv en kommentar

