SKØNNE FIDUSER & NOGET FOR PENGENE

Goodie bags er den voksne verdens svar på barndommens godteposer, og jeg ved ikke noget bedre. Jeg kan slet ikke stå for diverse tilbud om en lækker goodiebag oveni, hvis man lige køber for så og så meget. Nu skal det lige nævnes, at jeg absolut ikke er en kompulsiv shopper, og ikke falder for mærkelige ting, jeg absolut ikke behøver. Når man bor i en trang pariserlejlighed, er man ligesom vaccineret mod at købe dumme ting, og for mange af dem. Et af mine yndlingssteder for beautyshopping, bortset fra de franske apoteker – tænk Citypharma – er Oh My Cream, som har seks butikker i Paris (adresser her). De sælger virkelig lækre skønhedsprodukter og kosmetik, hvor meget af det er økologiske sager, som man ikke finder allevegne. Og så tilbyder de et par gange om året super lækre goodie bags, som den jeg erhvervede mig i går, og som I kan se på billedet. Ved at købe for 150€, hvilket underligt nok går utroligt hurtigt, når det kommer til skønhedsprodukter, fulgte goodie baggen med. Og hvilken goodie bag! Tre full size produkter plus et hav af luksusprøver, var der i den, fra mærkerne: Aurelia, Alpha H, Kjær Weis, REN, Oskia, Pai, Patyka, Jane Iredale, BioEffect, Dermalogica og Les Huilettes. Bare den der lille flaske serum fra islandske BioEffect er 200 kr værd. Så det jeg vil sige er, at hvis I elsker lækre skønhedsprodukter, så hold øje med Oh My Cream og den næste goodie bag, når I skal til Paris. De annoncerer gerne på deres hjemmeside eller i deres newsletter, som desværre kun er på fransk begge to, hvornår de tilbyder goodiebags, og man skal være hurtig. Tilbuddet gælder i øvrigt også i deres webshop, og de shipper til Danmark! Og nej, jeg har ingen sponsoraftale med Oh My Cream!. Jeg er bare sød til at dele ud af fordelagtige fiduser. Nu jeg lige har jer, skal jeg også lige genminde jer om den engelske webshop FEELUNIQUE, som jeg nævnte for et par år siden. Det er også et af de steder, hvor jeg finder de bedste deals på bunkevis af skønhedsprodukter, og mange af mine økofavoritter – og såsnart man er skrevet ind, får man del i virkelig gode tibud om minus 15 – 30%, og man skal faktisk ikke købe for særligt meget, før der er gratis fragt. Husk lige at få skrevet de gode veninder ind også, for hver gang I skriver en ven/veninde ind, får de 10£ af på deres første bestilling, og I får selv 10£ i bonus. Jeg kan kun anbefale det. Jeg håber inderligt, at I kan bruge disse tips, for der er skønne sager forude og penge at spare. So what’s not to like?

ENGLSIH RECAP: “THE GOODIE BAG”. I’m such a sucker for goodie bags. I’m easily tempted by offers promising a goodie bag, when spending a certain amount of money. I’m definitely not a compulsive shopper though. My Paris appartment does not have room for loads of gadgets and unnecessary things. This gorgeous goodie bag from my favourite beauty store (apart from the incredible pharmacy Citypharma!) Oh My Cream, with three full size products and loads of luxury samples is certainly a winner. When spending 150€, which took me about three minutes, on cosmetics from favourite brands Kjær Weis and Kure Bazaar, it followed along. So do check out Oh My Cream for their next goodie bag or simply pop by for their fab selection of beauty products. The website and webshop is only in French! But they do ship abroad.

Skriv en kommentar

